Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de knop "in mijn mandje". Als je de bestelling plaatst met je Areno-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren.

Je kan je bestelling snel annuleren via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar 06 57 53 35 03.

 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Voor andere vragen omtrent bestellen kan je ons altijd bereiken op:

E-mailadres: info@areno.nl

WhatsApp: 06 57 53 35 03

  • Voor 14:00 besteld, volgende werkdag in huis
  • Klanten geven Areno een 9,1/10
  • Retourneren binnen 30 dagen
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derden partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Als je onze website in volle glorie wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert.
You have successfully subscribed!