Heb ik bij Areno garantie op mijn artikelen?

De artikelen op Areno zijn nieuw en ongebruikt en behouden daarmee hun wettelijke fabrieksgarantie volgens de voorwaarden van de fabrikant. Kom je met de fabrikant niet tot een passende oplossing? Neem dan contact met ons op en we lossen het zo snel mogelijk voor je op! 

 

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je garantiebewijs is de factuur die na je bestelling automatisch per e-mail wordt toegestuurd. 

 

Hoe weet ik wat de garantietermijn van mijn artikel is?

De fabrikant bepaalt de garantietermijn en de garantievoorwaarden van het artikel. Doorgaans is dit een wettelijke termijn van 2 jaar, maar de fabrikant/het merk zal hier uitsluitsel in geven op bijvoorbeeld hun website.

 

Is het mogelijk om mijn artikel bij jullie te laten repareren?

Het is niet mogelijk om je artikel bij Areno te laten repareren. We kunnen je wél altijd helpen bij het vinden van een geschikte reparateur, dus schroom niet om contact met ons op te nemen. 

 

Voor andere vragen omtrent Garantie & Reparatie kan je ons altijd bereiken op:

E-mailadres: info@areno.nl

WhatsApp: 06 57 53 35 03

  • Voor 14:00 besteld, volgende werkdag in huis
  • Klanten geven Areno een 9,1/10
  • Retourneren binnen 30 dagen
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derden partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Als je onze website in volle glorie wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert.
You have successfully subscribed!